Infobulletin voor AncoferWaldram Steelplates BV.

Drukwerk
Merkconsistentie

Ontdek de nieuwste trends

Merkconsistentie? Stel je voor: je klikt door een website. Op de homepage zie je een felrode knop, op…

Wat is een propositie en hoe je ze kunt toepassen in jouw brandingstrategie

Ontdek de nieuwste trends

In een competitieve markt is het essentieel om jouw merk te onderscheiden. Dit doe je…

Wat is marketing?

Ontdek de nieuwste trends

Marketing is meer dan alleen reclame maken of producten verkopen. Het is de kunst van…

Wat Microsoft en de Efteling ons leren over een sterke merkbelofte

Ontdek de nieuwste trends

Op het eerste gezicht: weinig. De één bouwt software, de ander sprookjeswerelden…

Branding vs. Brand Identity

Ontdek de nieuwste trends

Ze worden vaak door elkaar gehaald: branding en brand identity…

Te gast in de Origin Story Podcast

Ontdek de nieuwste trends

“Zou je zelf in mijn podcast te gast willen zijn?” In februari sprak ik met Paul Hendriks…

marketingplan marketingstrategie

Ontdek de nieuwste trends

Als klein bedrijf heb je misschien niet het grote budget of de middelen die grotere bedrijven…

Propositie branding strategie

Ontdek de nieuwste trends

In een markt vol concurrentie draait branding niet alleen om een mooi logo of een pakkende slogan…

Opdracht

Het samenstellen van een intern infobulletin voor AncoferWaldram Steelplates, dat twee keer per jaar wordt verspreid om medewerkers op de hoogte te houden van de voortgang en de plannen binnen het bedrijf.
Merkconsistentie

Ontdek de nieuwste trends

Merkconsistentie? Stel je voor: je klikt door een website. Op de homepage zie je een felrode knop, op…

Wat is een propositie en hoe je ze kunt toepassen in jouw brandingstrategie

Ontdek de nieuwste trends

In een competitieve markt is het essentieel om jouw merk te onderscheiden. Dit doe je…

Wat is marketing?

Ontdek de nieuwste trends

Marketing is meer dan alleen reclame maken of producten verkopen. Het is de kunst van…

Wat Microsoft en de Efteling ons leren over een sterke merkbelofte

Ontdek de nieuwste trends

Op het eerste gezicht: weinig. De één bouwt software, de ander sprookjeswerelden…

Branding vs. Brand Identity

Ontdek de nieuwste trends

Ze worden vaak door elkaar gehaald: branding en brand identity…

Te gast in de Origin Story Podcast

Ontdek de nieuwste trends

“Zou je zelf in mijn podcast te gast willen zijn?” In februari sprak ik met Paul Hendriks…

marketingplan marketingstrategie

Ontdek de nieuwste trends

Als klein bedrijf heb je misschien niet het grote budget of de middelen die grotere bedrijven…

Propositie branding strategie

Ontdek de nieuwste trends

In een markt vol concurrentie draait branding niet alleen om een mooi logo of een pakkende slogan…

Doel

Het doel was om een helder en visueel aantrekkelijk bulletin te creëren waarin alle belangrijke updates en informatie duidelijk werden gepresenteerd, zodat medewerkers goed geïnformeerd zijn over de bedrijfsontwikkelingen.

Probleem

Er was behoefte aan een centrale, goed vormgegeven communicatie die de interne processen en voortgang visueel onderstreept en consistent blijft binnen de huisstijl van AncoferWaldram Steelplates.

Oplossing

Alle benodigde gegevens werden verzameld, waarna het bulletin werd vormgegeven als een magazine dat volledig in lijn was met de bestaande huisstijl van het bedrijf. Dit zorgde ervoor dat de communicatie professioneel oogde en de medewerkers op een visueel aantrekkelijke manier werd geïnformeerd.

Resultaat

Het bulletin werd goed ontvangen door het personeel en zorgde voor een consistente en efficiënte manier van communiceren van interne updates. Het magazine vormde een waardevol communicatiemiddel binnen het bedrijf.
afterbagyes
Inschrijven nieuwsbrief

Nieuwsbrief

© Afterbagyes 2025. Built by Bright Brands
© Afterbagyes 2025.
Built by Bright Brands