Rebranding van In Summa

BRANDING
Hoe richt je zelf social mediakanalen in

Ontdek de nieuwste trends

Social media is tegenwoordig een van de belangrijkste manieren om met je doelgroep…

analytics social media

Ontdek de nieuwste trends

Als je actief bent op social media, is het essentieel om te weten hoe je prestaties worden gemeten.

Hoe bepaal je je doelgroep en kies je het juiste socialmediakanaal?

Ontdek de nieuwste trends

Je hebt je bedrijf op de kaart gezet en je bent klaar om via social media meer klanten te bereiken.

branding social media

Ontdek de nieuwste trends

In de wereld van social media is branding essentieel voor het creëren van een sterke online aanwezigheid.

professioneel profiel

Ontdek de nieuwste trends

Je profiel op social media is vaak het eerste wat mensen zien als ze je online tegenkomen.

Ontdek de nieuwste trends

Als grafisch ontwerper sta je voor de uitdaging om creatieve…

Ontdek de nieuwste trends

Als ondernemer of marketeer weet je dat het essentieel is om…

Ontdek de nieuwste trends

In de wereld van marketing en branding spelen twee essentiële…

Opdracht

Dit project draaide om de volledige rebranding van In Summa. Het begon met strategische sessies met de CEO en COO, gevolgd door het ontwikkelen van een nieuwe visuele identiteit, een vernieuwde huisstijl en een geoptimaliseerde website.
Hoe richt je zelf social mediakanalen in

Ontdek de nieuwste trends

Social media is tegenwoordig een van de belangrijkste manieren om met je doelgroep…

analytics social media

Ontdek de nieuwste trends

Als je actief bent op social media, is het essentieel om te weten hoe je prestaties worden gemeten.

Hoe bepaal je je doelgroep en kies je het juiste socialmediakanaal?

Ontdek de nieuwste trends

Je hebt je bedrijf op de kaart gezet en je bent klaar om via social media meer klanten te bereiken.

branding social media

Ontdek de nieuwste trends

In de wereld van social media is branding essentieel voor het creëren van een sterke online aanwezigheid.

professioneel profiel

Ontdek de nieuwste trends

Je profiel op social media is vaak het eerste wat mensen zien als ze je online tegenkomen.

Ontdek de nieuwste trends

Als grafisch ontwerper sta je voor de uitdaging om creatieve…

Ontdek de nieuwste trends

Als ondernemer of marketeer weet je dat het essentieel is om…

Ontdek de nieuwste trends

In de wereld van marketing en branding spelen twee essentiële…

Doel

Het doel was om de merkidentiteit van In Summa eenvoudiger en consistenter te maken. Beide BV’s moesten hierdoor beter naar voren komen met een modern en onderscheidend imago.

Probleem

Den Bolder werd niet sterk genoeg neergezet als de 'huiskamer van Waspik'. De communicatie was niet consistent en door het brede aanbod aan activiteiten was er geen duidelijk beeld van wat Den Bolder precies bood. Beheerders maakten zelf posters en ander promotiemateriaal, maar zonder eenheid in uitstraling, wat verwarrend was voor bezoekers.

Oplossing

Samen met het bestuur en de beheerders heb ik een nieuwe merkidentiteit ontwikkeld die de missie en visie van Den Bolder als huiskamer van Waspik benadrukt. We creëerden een huisstijl die de verschillende activiteiten overzichtelijk en herkenbaar maakt. Daarnaast heb ik het team begeleid in het zelf maken van consistent promotiemateriaal. Voor grotere evenementen, zoals theatervoorstellingen, ben ik betrokken gebleven bij de creatie van visuele uitingen zoals posters.

Resultaat

Dankzij de nieuwe merkidentiteit is de communicatie van Den Bolder veel duidelijker geworden. Bezoekers herkennen de huisstijl nu. Het team voelt zich zekerder in het maken van promotiematerialen, wat de consistentie heeft verbeterd. De professionele en uniforme uitstraling heeft de zichtbaarheid en betrokkenheid van de gemeenschap vergroot.
afterbagyes
Inschrijven nieuwsbrief

Nieuwsbrief

© Afterbagyes 2024. Built by Bright Brands
© Afterbagyes 2024.
Built by Bright Brands