Stichting Dongemondse Veteranen polo

Drukwerk
brandingstrategie opstellen

Ontdek de nieuwste trends

Een sterk merk ontstaat niet vanzelf. Het begint bij een doordachte brandingstrategie. Maar hoe pak je dat aan?

Merkconsistentie

Ontdek de nieuwste trends

Merkconsistentie? Stel je voor: je klikt door een website. Op de homepage zie je een felrode knop, op…

Wat is een propositie en hoe je ze kunt toepassen in jouw brandingstrategie

Ontdek de nieuwste trends

In een competitieve markt is het essentieel om jouw merk te onderscheiden. Dit doe je…

Wat is marketing?

Ontdek de nieuwste trends

Marketing is meer dan alleen reclame maken of producten verkopen. Het is de kunst van…

Wat Microsoft en de Efteling ons leren over een sterke merkbelofte

Ontdek de nieuwste trends

Op het eerste gezicht: weinig. De één bouwt software, de ander sprookjeswerelden…

Branding vs. Brand Identity

Ontdek de nieuwste trends

Ze worden vaak door elkaar gehaald: branding en brand identity…

Te gast in de Origin Story Podcast

Ontdek de nieuwste trends

“Zou je zelf in mijn podcast te gast willen zijn?” In februari sprak ik met Paul Hendriks…

marketingplan marketingstrategie

Ontdek de nieuwste trends

Als klein bedrijf heb je misschien niet het grote budget of de middelen die grotere bedrijven…

Opdracht

Voor Stichting Dongemondse Veteranen zijn de ontwerpen en het drukwerk voor de polo’s verzorgd. Deze polo’s worden gedragen door de leden van de stichting en gebruikt tijdens evenementen.
brandingstrategie opstellen

Ontdek de nieuwste trends

Een sterk merk ontstaat niet vanzelf. Het begint bij een doordachte brandingstrategie. Maar hoe pak je dat aan?

Merkconsistentie

Ontdek de nieuwste trends

Merkconsistentie? Stel je voor: je klikt door een website. Op de homepage zie je een felrode knop, op…

Wat is een propositie en hoe je ze kunt toepassen in jouw brandingstrategie

Ontdek de nieuwste trends

In een competitieve markt is het essentieel om jouw merk te onderscheiden. Dit doe je…

Wat is marketing?

Ontdek de nieuwste trends

Marketing is meer dan alleen reclame maken of producten verkopen. Het is de kunst van…

Wat Microsoft en de Efteling ons leren over een sterke merkbelofte

Ontdek de nieuwste trends

Op het eerste gezicht: weinig. De één bouwt software, de ander sprookjeswerelden…

Branding vs. Brand Identity

Ontdek de nieuwste trends

Ze worden vaak door elkaar gehaald: branding en brand identity…

Te gast in de Origin Story Podcast

Ontdek de nieuwste trends

“Zou je zelf in mijn podcast te gast willen zijn?” In februari sprak ik met Paul Hendriks…

marketingplan marketingstrategie

Ontdek de nieuwste trends

Als klein bedrijf heb je misschien niet het grote budget of de middelen die grotere bedrijven…

Doel

Het doel was om de stichting een uniforme en professionele uitstraling te geven. De polo’s moesten praktisch zijn, terwijl ze tegelijkertijd de identiteit en verbondenheid van de veteranen uitstralen.

Probleem

De stichting beschikte niet over een uniforme uitstraling voor de leden, wat vooral tijdens evenementen een gemis was. Er was behoefte aan een herkenbaar ontwerp dat de trots en verbondenheid van de veteranen weerspiegelt.

Oplossing

Er werd een krachtig en herkenbaar ontwerp gemaakt dat de identiteit van de stichting weerspiegelt. Naast het ontwerp werd ook het drukwerk volledig geregeld, zodat de polo’s in hoogwaardige kwaliteit geleverd konden worden. Het ontwerp is bewust eenvoudig gehouden, waardoor het visueel sterk is en tegelijkertijd praktisch in gebruik.

Resultaat

De nieuwe polo’s zorgen voor een uniforme en professionele uitstraling van de stichting. Ze worden met trots gedragen door de leden en dragen bij aan de zichtbaarheid en herkenbaarheid van Stichting Dongemondse Veteranen tijdens evenementen en bijeenkomsten. Het ontwerp versterkt de identiteit van de stichting en biedt een gevoel van verbondenheid onder de leden.
afterbagyes
Inschrijven nieuwsbrief

Nieuwsbrief

© Afterbagyes 2025. Built by Bright Brands
© Afterbagyes 2025.
Built by Bright Brands