Lees welke brands je voorgingen

(Re)Branding S.C.C. Den Bolder

Sociaal Cultureel Centrum Den Bolder is een begrip in Waspik. Een echte ontmoetingsplek waar je voor verschillende activiteiten terecht kunt. Er worden veel verschillende uitingen gebruikt en daarom is het belangrijk om niet alleen binnen de organisatie zelf, maar ook naar de doelgroep duidelijk te communiceren.

Doordat er verschillende elementen zoals kernwaarden, een missie en een visie ontbraken, straalden Den Bolder minder eenheid uit. Iedereen die bij Den Bolder werkt ademt Den Bolder, maar wanneer je vroeg waar zij voor stonden gaf iedereen een ander antwoord.

Het was dus essentieels om de Brand Essene van Den Bolder uit te werken met alle elementen die hierbij komen kijken. Het resultaat? S.C.C. Den Bolder, de huiskamer van Waspik.

Wil je weten hoe dit proces tot stand is gekomen en wie hierbij betrokken waren? We vertellen het je graag. Neem gerust contact op voor het hele verhaal.

(Re)Branding In Summa

Van kubus naar kroon. In Summa is een bedrijf dat gespecialiseerd is in IT gerelateerde oplossingen. Onder In Summa BV. vallen de twee dochterbedrijven; In Summa Data Solutions én In Summa Innovation. Waarbij In Summa Data Solution zichzelf richt op Business Intelligence gerelateerde oplossingen, focust In Summa Innovation zichzelf op de verkoop Simulatie Software.

Twee totáál verschillende dingen, die toch iets heel belangrijks gemeen hebben en dat is dat ze onder dezelfde paraplu tewerk gaan. In hetzelfde gebouw, allemaal InSummisten!

Het logo van In Summa kwam destijds voort uit een zogenaamde OLAP-kubus. Het logo was verouderd en sprak meer voor het datagedeelte dan voor de simulatiesoftware.

De uitdaging was om eenvoud te creëren. Één website, één huisstijl, één In Summa.

Het proces destijds is gevolgd met de CEO en COO van In Summa om het verhaal en de kern duidelijk uit te kunnen werken. Benieuwd naar de gehele case en hoe de kroon tot stand is gekomen? Neem dan even contact op!

Voordelen van een goede branding

Vertrouwen

Een goed ontwikkelde en consequent uitgevoerde branding kan het vertrouwen van klanten vergroten.

Herkenbaarheid

Een sterke branding zorgt ervoor dat een bedrijf gemakkelijk te herkennen is. Differentiatie - In een markt met veel concurrentie kan een sterke branding een bedrijf onderscheiden van de rest.

Waarde

Zowel intern als extern is het een toegevoegde waarde. Door de ‘why’ van je organisatie goed uit te werken, zal je boodschap intern en extern duidelijk zijn.

Meer informatie over Brand Essence?

Ik snap het, je wilt direct aan de gang! Neem dan direct contact op.

Alle diensten

Staat de basis? Dan is er nog zoveel meer te doen!

Brand Essence

Creëer je merk.

Brand Active

Maak je merk zichtbaar.

Brand Detected

Laat je merk vinden.

Brand Assistent

Geef je merk aandacht.

Den Bolder
Den BolderArie Eikelenboom
Lees verder
Natasja was voor ons een stagiair die écht iets toevoegde; pro-actief, geduldig en kundig. Na haar studie maken we nog geregeld gebruik van haar kennis en kunde. Ook hierin blijkt Natasja een goede luisteraar en prima vertaler van mijn wensen in een mooi product. Een recensie vind ik daarom het minste wat ik voor haar kan betekenen. Met Natasja haal je iemand in huis met ideeën, kennis en tevens heel belangrijk; iemand die haar afspraken méér dan nakomt!
Vine Tilburg
Vine TilburgJudith Kuijpers
Lees verder
Fijn en persoonlijk contact! Natasja kan snel schakelen en wij zijn super blij met het eindresultaat!
Focus Marketing Research
Focus Marketing ResearchVanessa Marino
Lees verder
Natasja is heel erg professioneel, schakelt snel en heeft goed naar ons wensen geluisterd. Ook ons feedback heeft ze snel en nauwkeurig verwerkt. Wij zijn heel blij met het eindresultaat en kunnen en samenwerking met haar aanraden.
Previous
Volgende

Wie zijn er aan het groeien?