Rebranding In Summa, van kubus tot kroon.
In Summa is een gespecialiseerd bedrijf in IT-oplossingen, met daarbij twee dochterondernemingen: In Summa Data Solutions en In Summa Innovation. Terwijl In Summa Data Solutions zich richt op Business Intelligence-oplossingen, concentreert In Summa Innovation zich op de verkoop van Simulatie Software van Hexagon.
Hoewel deze twee takken totaal verschillend zijn, delen ze een cruciale verbinding doordat ze onder hetzelfde merk opereren, binnen dezelfde muren, allemaal als trotse InSummisten!
Eenvoud naast complexe oplossingen.
Het oorspronkelijke logo van In Summa bevatten veel complexiteit en refereerde naar de OLAP-kubus. Hoewel het logo toen goed aansloot op wie zij waren, weerspiegelde het meer het datagedeelte dan de essentie van de simulatiesoftware.
De uitdaging was om eenvoud te brengen: één website, één huisstijl, één In Summa.
Het proces, geleid in samenwerking met de CEO en COO van In Summa, resulteerde in een helder verhaal en een nieuwe identiteit. Geïnteresseerd in de gehele case? Neem gerust contact op voor meer informatie!
Wat bereik je door aan je merk te werken?
Een sterke branding maakt het gemakkelijker om producten of diensten te verkopen, stimuleert loyaliteit en draagt bij aan een positieve bedrijfsreputatie, wat cruciaal is voor het succes en de groei van een onderneming.
- Wekt vertrouwen met professionele uitstraling
- Onderscheidt zich in verzadigde markt
- Versterkt klantenbinding met herkenbaarheid
- Communiceert helder met consistente boodschap
- Wordt aanbevolen, stimuleert mond-tot-mondreclame
- Trekt talent aan met positieve reputatie
- Vestigt zich als gevestigde marktspeler
- Indicatie van gezonde, aantrekkelijke onderneming
De 3 stappen van kennismaking
Vul je gegevens in
Op deze manier kan ik zo snel mogelijk contact met je opnemen om een gesprek in te plannen!
Persoonlijk of telefonisch
Tijdens dit gesprek gaan we je merk al in kaart brengen. Wie zijn jullie, wat doen jullie en waarom?!
Vrijblijvend advies
Op basis van ons gesprek, maak ik een op maat gemaakt plan. Daarna kunnen we aan de gang!
“Wanneer jij je brand op orde hebt, kun je anderen gaan bereiken.”
Werk aan je Merk en onderscheid jezelf van je concurrent.
Vul het registratieformulier in en we zullen binnenkort contact met je opnemen met alle informatie die je nodig hebt.